Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 kwietnia 2011

^

Tak jak się spodziewałam, nie nadaję się do prowadzenia bloga pomyysłów milion ale brak czasu wygrywa ;<
Może zbliżający się okres wolny(święta, matury) będzie sprzyjał rozwojowi tej strony ale nic nie obiecuję ;d
Nadal nie mam aparatu mam beznadziejne foty ale cóż ;< Chciałam pokazać spodnie które od kilku dni ubóstwiam, zdj. nie są w stanie oddać ich  uroku o kolorze nie wspominając ;<
Radość tym większa że wyhaczone w sh za grosze ;d









i jeszcze Kings of Leon <3

6 komentarzy:

  1. czekam na rozwój bloga ;d a spodnie bardzo fajnie leża.
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie dzisiaj sie zastanawiałam czemu nic nie dodajesz!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię Kings of Leon !
    Wpadnij do mnie.

    Gorąco pozdrawiam.

    Obserwujemy się ?
    Kokainna

    OdpowiedzUsuń
  4. super wygladasz :)
    Zapraszam Cię na interesujący GIVEAWAY, u mnie :)
    http://thestylejunkee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się Twoja bluzeczka z kokardkami ;)

    OdpowiedzUsuń